Tillia

ברטיסלבה, סלובקיה

Pod Vőškami היא שכונה מודרנית מוקפת בטבע הקסום של הרי הקרפטים הקטנים, עם אווירה שכונתית שלווה אך לצד כל היתרונות של חיי העיר. בשכונה זו נבנה פרויקט הבוטיק Tillia.

קהל היעד הוא מקומיים שמחפשים דיור מודרני עם נגישות גבוה למרכז, אבל בשילוב השקט והטבע שהם רגילים. הפרויקט בנוי בשלושה מפלסים: דירות גן, אמצע וגג. זאת בארבע המבנים שמייצרים שטח פנימי פרטי וסגור עם בוסתן לדיירים. כחלק משיווק הפרויקט במקביל לשיווק פרויקט נוסף תחת אותו מותג מרכזי של השכונה – הצלחנו ליצור בידול במוצר, בקהל היעד ואף במחיר.

Project Building

שכונת Pod vŕškami הינה שכונה מודרנית במיקום נגיש לצירי תחבורה למרכז ברטיסלבה שמיועדת לאוכלוסייה מקומית. לאחר מחקר של כחודש ימים על התנהגות הצרכנים והסביבה התחרותית המקומית, נבנה סט "מוצרים" שונה מהתכנון המקורי, החל משינוי תמהיל הדירות, פרוגרמה, גמרים ותמחור.

מסע הלקוחות בסלובקיה שונה ב-180 מעלות מתהליך הרכישה בישראל ונדרשנו ליצור חווית רכישה מותאמת להרגלים של המקומיים.

הפרויקט הצליח למכור בקצב מהיר ובמחירים גבוהים מהמצופה, תוך כדי עבודה עם צוותים וספקים מקומיים עלגבי מודל שיווק ומכירות של החברה, בנוסף לתהליכים שנבנו ביחוד לשיווק במזרח אירופה.

שכונת Pod vŕškami הינה שכונה מודרנית במיקום נגיש לצירי תחבורה למרכז ברטיסלבה שמיועדת לאוכלוסייה מקומית. לאחר מחקר של כחודש ימים על התנהגות הצרכנים והסביבה התחרותית המקומית, נבנה סט "מוצרים" שונה מהתכנון המקורי, החל משינוי תמהיל הדירות, פרוגרמה, גמרים ותמחור.

מסע הלקוחות בסלובקיה שונה ב-180 מעלות מתהליך הרכישה בישראל ונדרשנו ליצור חווית רכישה מותאמת להרגלים של המקומיים.

הפרויקט הצליח למכור בקצב מהיר ובמחירים גבוהים מהמצופה, תוך כדי עבודה עם צוותים וספקים מקומיים עלגבי מודל שיווק ומכירות של החברה, בנוסף לתהליכים שנבנו ביחוד לשיווק במזרח אירופה.

הפרויקט במספרים: "4בניינים, 84דירות, כ-21 בכל בניין. 3 קומות ומחזור מכירות של כ-75 מליון ₪".

צילום השכונה כחלק מתחרות צילום מקומית
הדמית פנים

מכירות

ניהולת הליך מכירות בשפה שאנו לא דוברים הינו אתגר שניתן לגשר בעידן של היום. החיבור עם צוות המכירות ובניית מודל הצלחה נכון ותחרותי ביניהם – תרמו להגדלת קצב המכירות והשבחת מחיר המכירה.

שיווק

בניית חווית לקוח מותאמת לקהל המקומי הייתה חוויה חדשה עבורנו. הרגלי הצריכה שלהם שונים לחלוטין, החל מהדרך שהם קונים ועד העדפות לקוח. כחלק מיצירת המותג התחלנו לטפל בשלוש רמות שונות של שיווק; שיווק השכונה בפני עצמה, יצירת אתרי לווין על מנת לצבוע קהלים מותאמים ושיווק המותג עצמו כצעיר ומודרני אך עדיין מדבר לקהל שרוצה את איכות החיים של הטבע והשקט שאנו מציעים.

מוצר

מחקר שוק והתאמה לקהל היעד נעשתה לאחר חודש למידה של התנהגות צרכנים וסביבה תחרותית מקומית. בהתאם לסיכום התוצאות ולאחר המלצתנו – ליווינו תהליך של שינוי פרוגרמה,תמהיל, מפרטים ותמחור מחדש. על מנת ליצור בידול מפרויקטים נוספים שנבנים בשכונה יצרנו מותג "נפרד" תחת מותג העל. זאת, על מנת ליצור בידול של פרויקט בוטיק יוקרתי ונחשק אף יותר מהמותגים הנוספים שהיו עד כה.

HE
EN
ES
PT